Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Valdespino, Andrew"'
Autor:
Valdespino, Andrew
Anxiety is characterized by apprehensive expectation regarding the forecasted outcomes of choice. Decision science and in particular reinforcement learning models provide a quantitative framework to explain how the likelihood and value of such outcom
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/93287
Autor:
Antezana, Ligia1,2 antezanald@upmc.edu, Valdespino, Andrew1,3, Wieckowski, Andrea T.1,4, Coffman, Marika C.1,5,6, Carlton, Corinne N.1, Garcia, Katelyn M.1, Gracanin, Denis7, White, Susan W.1,8, Richey, John A.1
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. Jul2024, Vol. 54 Issue 7, p2454-2470. 17p.
Autor:
Valdespino, Andrew
The clinical presentation of social phobia suggests that alterations in theory of mind (TOM) may play a systematic role in the development and maintenance of the disorder. In the current study we leverage a quantitative neuroeconmic approach to probe
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/78075
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-12222014-113336/
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-12222014-113336/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 8 (2017)
Frontiers in Psychology
Frontiers in Psychology
Distorted empathic processing has been observed across multiple psychiatric disorders. Simulation theory provides a theoretical framework that proposes a mechanism through which empathy difficulties may arise. Specifically, introspection-centric simu
Publikováno v:
Frontiers in Psychology. 8
Rural communities face significant challenges regarding the adequate availability of diagnostic-, treatment-, and support-services for individuals with autism spectrum disorder (ASD). Specifically, a variety of factors, including geographic distance
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.