Zobrazeno 1 - 10
of 67
pro vyhledávání: '"Valdés Cuervo, Angel Alberto"'
Autor:
Parra-Pérez, Lizeth Guadalupe1 (AUTHOR) lizeth.parra13804@potros.itson.edu.mx, Valdés-Cuervo, Angel Alberto1 (AUTHOR), Urías-Murrieta, Maricela1 (AUTHOR), Addo, Reuben2 (AUTHOR), Cota-Valenzuela, Laura Violeta1 (AUTHOR), García-Vázquez, Fernanda Inéz1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 12/20/2023, Vol. 18 Issue 12, p1-18. 18p.
Autor:
Valdés-Cuervo, Angel Alberto1 (AUTHOR), Yañez-Quijada, Adrian Israel2 (AUTHOR), Parra-Pérez, Lizeth Guadalupe1 (AUTHOR), García-Vázquez, Fernanda Inéz1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Genetic Psychology. 2023, Vol. 184 Issue 6, p446-460. 15p.
Publikováno v:
Revista Iberoamericana de Evaluación Educativa; nov2024, Vol. 17 Issue 2, p135-151, 17p
Autor:
Valdés-Cuervo, Angel Alberto, Aquino-Zúñiga, Silvia Patricia, Parra-Pérez, Lizeth Guadalupe, Grijalva-Quiñonez, Christian Samhir
Publikováno v:
In Children and Youth Services Review February 2022 133
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Estévez-Nenniger, Etty Haydeé, González-Bello, Edgar Oswaldo, Valdés-Cuervo, Angel Alberto, García-Meza, Isabel María
Publikováno v:
Acta Paedagogica Vilnensia. (47):173-192
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1035479
Autor:
Valdés-Cuervo, Angel Alberto, Grijalva-Quiñonez, Christian Samir, Parra-Pérez, Lizeth Guadalupe
Publikováno v:
In Revista de Psicodidáctica (English ed.) July-December 2020 25(2):100-108
Autor:
Valdés-Cuervo, Angel Alberto, Grijalva-Quiñonez, Christian Samir, Parra-Pérez, Lizeth Guadalupe
Publikováno v:
In Revista de Psicodidáctica July-December 2020 25(2):100-108
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Valdés-Cuervo, Angel Alberto, Alcántar-Nieblas, Carolina, Martínez-Ferrer, Belén, Parra-Pérez, Lizeth
Publikováno v:
In Children and Youth Services Review December 2018 95:152-159