Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Vaid, Esha"'
Autor:
Vaid, Esha, Wadsworth, Martha E.
Publikováno v:
Journal of Early Adolescence; Aug2024, Vol. 44 Issue 7, p909-933, 25p
Autor:
Vaid, Esha1 (AUTHOR) eshvaid@gmail.com, Jofen, Tzivia2 (AUTHOR), Hatchimonji, Danielle Ryan3 (AUTHOR), DeMarchena, Sarah L.4 (AUTHOR), White, Gwyne5 (AUTHOR), Elias, Maurice J.6 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Community Psychology. Jan2023, Vol. 51 Issue 1, p219-233. 15p. 1 Diagram, 5 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Psychoneuroendocrinology February 2024 160 Supplement
Publikováno v:
Social Behavior & Personality: an international journal. Oct2021, Vol. 49 Issue 10, p1-9. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hatchimonji, Danielle R., Vaid, Esha, Linsky, Arielle C. V., Nayman, Sam J., Yuan, May, MacDonnell, Marisa, Elias, Maurice J.
In the current study, we sought to understand relations among the key intervention targets of social-emotional and character development (SECD) interventions: character virtues, Positive Purpose, and social-emotional learning (SEL). Sixth, seventh, a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3549::05234c16d8f8062330c7ef634404567b
https://www.um.edu.mt/library/oar/handle/123456789/97726
https://www.um.edu.mt/library/oar/handle/123456789/97726
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.