Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Vahidi Rezagoli"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 10, Iss 1, p 11 (2010)
Abstract Background Peer education is an interactive method of teaching or learning which is widely used for educating school and college students, in a variety of different forms. However, there are few studies on its effectiveness for in-service ed
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f3a73de7e69e4b1d9247ceccae6d06a7
Autor:
Vahidi Rezagoli, Savage Carl, Esmaily Hamideh M, Amini Abolghasem, Zarrintan Mohammad, Wahlstrom Rolf
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 8, Iss 1, p 33 (2008)
Abstract Background Continuing medical education (CME) is compulsory for physicians in Iran. Recent studies in Iran show that modifications of CME elements are necessary to improve the effectiveness of the educational programmes. Other studies point
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/40c2c926bf1d474ca42ef37f76420d18
Publikováno v:
Reproductive Health Matters, 2009 May 01. 17(33), 171-180.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40647622
Autor:
Mohammad-Alizadeh C., Sakineh, Wahlström, Rolf, Vahidi, Rezagoli, Nikniaz, Alireza, Marions, Lena, Johansson, Annika
Publikováno v:
In Midwifery 2009 25(6):721-730
Autor:
Esmaily, Hamideh M.1,2,3 Hamideh.M.Esmaily@ki.se, Vahidi, Rezagoli3,4 vahidireza@yahoo.com, Mousavian Fathi, Niaz5 niaz_mousavianfathi@yahoo.com, Wahlström, Rolf6 Rolf.Wahlstrom@ki.se
Publikováno v:
BMC Research Notes. 2014, Vol. 7 Issue 1, p1107-1129. 23p. 2 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.