Zobrazeno 1 - 10
of 98
pro vyhledávání: '"Vahdat M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mansoureh Gorginzadeh, Vahdat M
Publikováno v:
Avicenna Journal of Phytomedicine, Vol 8, Iss 6, Pp 475-477 (2018)
Europe PubMed Central
Avicenna Journal of Phytomedicine
Europe PubMed Central
Avicenna Journal of Phytomedicine
We praise the article by Mokhtari-Zaer et al. (2015) published in the Avicenna Journal of Phytomedicine on the effects of saffron on smooth muscle activity (Mokhtari-Zaer et al., 2015). It was a well-designed and interesting study on the therapeutic
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
arXiv. Cornell University Library
ISSUE=1710.05917v1;TITLE=arXiv
ISSUE=1710.05917v1;TITLE=arXiv
We present a novel learning analytics approach, for analyzing the usage of resources in MOOCs. Our target stakeholders are the course designers who aim to evaluate their learning materials. In order to gain insight into the way educational resources
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::534d1689c3c95f0caa5caaaf136faeaa
https://research.tue.nl/nl/publications/d2d6448c-755f-4f08-b50e-5234517630b9
https://research.tue.nl/nl/publications/d2d6448c-755f-4f08-b50e-5234517630b9
Autor:
Vahdat, M., Carvalho, M.B., Funk, M., Rauterberg, G.W.M., Hu, J., Anguita, D., Verbert, K., Sharples, M., Klobučar, T.
Publikováno v:
Proceedings of the 11th European Conference on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2016, 673-677
STARTPAGE=673;ENDPAGE=677;TITLE=Proceedings of the 11th European Conference on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2016
Adaptive and Adaptable Learning ISBN: 9783319451527
EC-TEL
Adaptive and Adaptable Learning: 11th European Conference on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2016, Lyon, France, September 13-16, 2016, Proceedings, 673-677
STARTPAGE=673;ENDPAGE=677;TITLE=Adaptive and Adaptable Learning
STARTPAGE=673;ENDPAGE=677;TITLE=Proceedings of the 11th European Conference on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2016
Adaptive and Adaptable Learning ISBN: 9783319451527
EC-TEL
Adaptive and Adaptable Learning: 11th European Conference on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2016, Lyon, France, September 13-16, 2016, Proceedings, 673-677
STARTPAGE=673;ENDPAGE=677;TITLE=Adaptive and Adaptable Learning
Games can be used as effective learning tools, proved to enhance players’ performance in a wide variety of cognitive tasks. In this context, Learning Analytics (LA) can be used to improve game quality and to support the achievement of learning goal
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ca69d0d615c8fceda1bd1349c79999b1
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/07550a1a-7bc5-4568-adf9-f3cdc557d52f
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/07550a1a-7bc5-4568-adf9-f3cdc557d52f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.