Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Vadnais, Sarah A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kibby, Michelle Y.1 (AUTHOR) mkibby@siu.edu, Vadnais, Sarah A.1 (AUTHOR), Jagger-Rickels, Audreyana C.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Child Neuropsychology. Oct2019, Vol. 25 Issue 7, p964-979. 16p. 4 Charts.
Publikováno v:
Developmental Neuropsychology. 2018, Vol. 43 Issue 5, p403-418. 16p. 6 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vadnais, Sarah A
Publikováno v:
Dissertations.
Researchers have found executive functioning (EF) to be important for reading and math performance but have paid less attention to their role in writing. Van Dijk and Kintsch (1983) identified three levels of writing: microstructure, macrostructure,
Autor:
Vadnais, Sarah
Publikováno v:
Theses.
The purposes of the present study were to determine which aspects of processing speed are affected in Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder (ADHD) and which cognitive and motoric skills predict processing speed performance. Results indicated that