Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"VUKSANOVIĆ, JASMINA"'
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology July 2017 159:296-309
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vuksanovic, Jasmina, Bjekic, Jovana *
Publikováno v:
In Research in Developmental Disabilities August 2013 34(8):2360-2368
Publikováno v:
Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja, Vol 44, Iss 2, Pp 368-384 (2012)
Wh-questions are among the most important and the most frequent types of utterance, which presumably reflects the role of questions in everyday life in gathering various types of information. There is a limited body of research on the exhaustivity co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cc8eab74e48c452a89309ca9dbd5aa54
Autor:
Vuksanović, Jasmina, Đurić, Milena
Publikováno v:
Psihologija. 41(2):195-211
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=694850
Publikováno v:
Psihologija. 41(3):343-355
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=694815
Autor:
Vuksanović Jasmina, Đurić Milena
Publikováno v:
Psihologija, Vol 41, Iss 2, Pp 195-211 (2008)
Fluency tests are frequently used in clinical practice to asses executive functions. The literature data are not unequivocal although in a great number of papers is pointed out the importance of the left hemisphere, specially of the left frontal lobe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/07c93147d22c478795040c034b617784
Publikováno v:
Psihologija, Vol 41, Iss 3, Pp 343-355 (2008)
In the paper we set the aim to determine whether phonological awareness and short-term verbal memory are indicators of a subsequent reading acquisition. The sample consisted of 194 first graders from two primary schools in Belgrade. The results of ou
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/482fd7f948d84213931012fcf9efc935
Publikováno v:
In Journal of Communication Disorders November-December 2008 41(6):531-552