Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"VRDELJA Mitja"'
Publikováno v:
Slovenian Journal of Public Health, Vol 62, Iss 3, Pp 129-136 (2023)
Communication and information sources can play an important role when addressing drug use. The aim of this study is to assess the association of different levels of trust in information sources regarding drug use within different population groups.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/591863e5ce50430c9d05d293b9d1f56a
Publikováno v:
Slovenian Journal of Public Health, Vol 62, Iss 2, Pp 101-108 (2023)
Students’ mental health is recognised as an important public health issue, and the strict measures and many changes resulting from the COVID-19 pandemic may have exacerbated this. The aims of the study were thus to explore psychological well-being
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1f9353dbe3574bf9973aefef02cf3b4f
Autor:
Kropivnik, Samo, Vrdelja, Mitja
Publikováno v:
Corporate Communications: An International Journal, 2024, Vol. 29, Issue 7, pp. 109-129.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/CCIJ-01-2024-0007
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
on behalf of the HLS Consortium, Griese, Lennert, Finbråten, Hanne S., Francisco, Rita, Gani, Saskia M. de, Griebler, Robert, Guttersrud, Øystein, Jaks, Rebecca, Le, Christopher, Link, Thomas, Costa, Andreia Silva da, Arriaga, Miguel Telo de, Touzani, Rajae, Vrdelja, Mitja, Pelikan, Jürgen M., Schaeffer, Doris
To manoeuvre a complex and fragmented health care system, people need sufficient navigational health literacy (NAV-HL). The objective of this study was to validate the HLS19-NAV measurement scale applied in the European Health Literacy Population Sur
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2020::506d386bd34f189d32bc5516145ea677
https://hdl.handle.net/10400.14/39441
https://hdl.handle.net/10400.14/39441
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.