Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"VOLTR, ONDŘEJ"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
CABAN, JACEK, VOLTR, ONDŘEJ
Publikováno v:
Archives of Automotive Engineering / Archiwum Motoryzacji; 2021, Vol. 93 Issue 3, p15-25, 11p
The paper is focused on assessment of strength of the stanchion of the bunk. It describes measurements of the specimen consists of two bunks to answer distribution of forces along stanchion and its increase during inclination of the specimen about 30
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1512::b83787257e7db1cde29d8d74d52d9e83
https://hdl.handle.net/10195/67021
https://hdl.handle.net/10195/67021
The article deals with the possibilities of controlled affecting of adhesion in the contact between vehicle wheel and road. In the first part some of currently used ways of affecting of adhesion are stated. These are briefly compared subsequently. Fu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1512::fca9731c38913c3f345802cb7594712e
https://hdl.handle.net/10195/67014
https://hdl.handle.net/10195/67014
Autor:
Voltr, Ondřej, Paščenko, Petr
Článek se zabývá posouzením vlivu počáteční imperfekce na stabilitní únosnost příčně zatěžované válcové skořepiny. V této první fázi výzkumu se řeší ztráta stability pouze v elastické oblasti. Počáteční imperfekce tv
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1512::eb2b3954d0e1f69ba9362bb87828511d
https://hdl.handle.net/10195/48772
https://hdl.handle.net/10195/48772
Autor:
Peňáz, Jan, Voltr, Ondřej
Publikováno v:
Periodica Polytechnica: Transportation Engineering; 2013, Vol. 41 Issue 2, p139-142, 4p
Autor:
Voltr, Ondřej, Peňáz, Jan
Publikováno v:
Periodica Polytechnica: Transportation Engineering; 2013, Vol. 41 Issue 2, p133-137, 5p