Zobrazeno 1 - 10
of 420
pro vyhledávání: '"VINES, JOHN"'
Autor:
Chen, Jing, Elliott, Karen, Knottenbelt, William, van Moorsel, Aad, Orpin, Helen, Robertson, Sheena, Vines, John, Wolter, Katinka
This document presents a research agenda for financial services as a deliverable of UKFin+, a Network Plus grant funded by the Engineering and Physical Sciences Research Council. UKFin+ fosters research collaborations between academic and non-academi
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2411.13389
A systematic review of physical-digital play technology and developmentally relevant child behaviour
Autor:
Torres, Pablo E., Ulrich, Philip I. N., Cucuiat, Veronica, Cukurova, Mutlu, De la Presa, Maria Fercovic, Luckin, Rose, Carr, Amanda, Dylan, Thomas, Durrant, Abigail, Vines, John, Lawson, Shaun
New interactive physical-digital play technologies are shaping the way children plan. These technologies refer to digital play technologies that engage children in analogue forms of behaviour, either alone or with others. Current interactive physical
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2105.10731
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vasileiou, Konstantina, Barnett, Julie, Barreto, Manuela, Vines, John, Atkinson, Mark, Long, Kiel, Bakewell, Lyndsey, Lawson, Shaun, Wilson, Michael
Publikováno v:
In Mental Health & Prevention March 2019 13:21-30
Autor:
Thomson, Meigan, Henderson, Gregor, Rogers, Tim, Locke, Benjamin, Vines, John, MacBeth, Angus
Publikováno v:
PLoS Digital Health; 5/30/2024, Vol. 3 Issue 5, p1-18, 18p
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Design Issues, 2017 Jul 01. 33(3), 3-10.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48553205
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.