Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"VET TEACHER EDUCATION"'
Publikováno v:
Profesinis rengimas: tyrimai ir realijos / Vocational Education: Research and Reality. (17):12-43
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=97090
Autor:
V. A. Kopnov, E. Burns, E. Silvennoinen, D. E. Shchipanova, S. Tomašević, N. Papić-Blagojević
Publikováno v:
Obrazovanie i Nauka, Vol 22, Iss 9, Pp 174-203 (2020)
Introduction. In the modern educational space, an intensive digital transformation is currently taking place, which imposes new requirements for teacher competencies. This determines the relevance of setting goals and solving problems in order to dev
Considering the many challenges VET educators face, VET TE providers need to find answers on how to best design their education and training. The network “VETteach” aims at sharing good practice on current and future requirements of VET TE in the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::31960a106f34d0666049cc7b7a13b297
Autor:
Burns, Е., Silvennoinen, Е., Kopnov, V. A., Shchipanova, D. E., Papić-Blagojević, N., Tomašević, S.
Publikováno v:
Образование и наука
Introduction. In the modern educational space, an intensive digital transformation is currently taking place, which imposes new requirements for teacher competencies. This determines the relevance of setting goals and solving problems in order to dev
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3377::11de9dac2fae80b22987853ae69a5466
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/36170
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/36170
Publikováno v:
Ammattikasvatuksen aikakauskirja
This article depicts four Nordic cases from the field of Vocational Teacher Education. The aim of the article is to compare statements, challenges and values that form vocational teacher programmes in the Nordic countries. Moreover, the aim of this a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Roger Harris
Francesca Beddie asserts that ‘history … currently plays little part in governmental processes and does not meet its potential as a contributor to wider policy debate’. Adopting a book-ends approach in analysing two critical periods of time fou
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5cd5e74d2438130af35a09559221ef91
https://hdl.handle.net/11541.2/126992
https://hdl.handle.net/11541.2/126992
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.