Zobrazeno 1 - 10
of 95
pro vyhledávání: '"VARIABLE-DIFFERENCE MODEL"'
Autor:
Séverine Van De Voorde, Ruth Raymaekers, Herbert Roeyers, Christien G. W. de Jong, Jaap Oosterlaan, Joseph A. Sergeant
Publikováno v:
JOURNAL OF ABNORMAL CHILD PSYCHOLOGY
de Jong, C G W, van de Voorde, S, Roeyers, H, Raymaekers, R, Oosterlaan, J & Sergeant, J A 2009, ' How distinctive are ADHD and RD? Results of a double dissociation study ', Journal of Abnormal Child Psychology, vol. 37, no. 7, pp. 1007-1017 . https://doi.org/10.1007/s10802-009-9328-y
Journal of Abnormal Child Psychology
Journal of Abnormal Child Psychology, 37(7), 1007-1017. Springer New York
Journal of abnormal child psychology, 37(7), 1007-1017. Springer New York
de Jong, C G W, van de Voorde, S, Roeyers, H, Raymaekers, R, Oosterlaan, J & Sergeant, J A 2009, ' How distinctive are ADHD and RD? Results of a double dissociation study ', Journal of Abnormal Child Psychology, vol. 37, no. 7, pp. 1007-1017 . https://doi.org/10.1007/s10802-009-9328-y
Journal of Abnormal Child Psychology
Journal of Abnormal Child Psychology, 37(7), 1007-1017. Springer New York
Journal of abnormal child psychology, 37(7), 1007-1017. Springer New York
The nature of the comorbidity between Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder (ADHD) and Reading Disability (RD) was examined using a double dissociation design. Children were between 8 and 12 years of age and entered into four groups: ADHD only (n
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.