Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"VANUKURU, Rishi"'
Autor:
Vanukuru, Rishi, Weng, Suibi Che-Chuan, Ranjan, Krithik, Hopkins, Torin, Banic, Amy, Gross, Mark D., Do, Ellen Yi-Luen
In-person human interaction relies on our spatial perception of each other and our surroundings. Current remote communication tools partially address each of these aspects. Video calls convey real user representations but without spatial interactions
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2309.00842
Autor:
Bae, S. Sandra, Vanukuru, Rishi, Yang, Ruhan, Gyory, Peter, Zhou, Ran, Do, Ellen Yi-Luen, Szafir, Danielle Albers
Fostering data visualization literacy (DVL) as part of childhood education could lead to a more data literate society. However, most work in DVL for children relies on a more formal educational context (i.e., a teacher-led approach) that limits child
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2208.05015
Autor:
Fleury, Sylvain, Agnès, Aurélien *, Vanukuru, Rishi, Goumillout, Emma, Delcombel, Nicolas, Richir, Simon
Publikováno v:
In Thinking Skills and Creativity June 2020 36
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Behaviour & Information Technology. :1-9
Studies involving collaboration in groups are frequently carried out under symmetrical conditions, meaning that all team members have the same role at the same time. In Virtual Reality, symmetrical collaboration often seems attractive as it allows al
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hopkins, Torin, Suibi Che Chuan Weng, Vanukuru, Rishi, Wenzel, Emma A., Banic, Amy, Gross, Mark D., Yi-Luen Do, Ellen
Publikováno v:
Frontiers in Virtual Reality; 2022, p1-11, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.