Zobrazeno 1 - 10
of 120
pro vyhledávání: '"VAN OSSELAER, STIJN M. J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van Osselaer, Stijn M. J., Lim, Sarah
Publikováno v:
Marketing Letters, 2019 Jun 01. 30(2), 121-137.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48701520
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
MEYVIS, TOM, VAN OSSELAER, STIJN M. J.
Publikováno v:
Journal of Consumer Research, 2018 Feb 01. 44(5), 1157-1173.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26570458
Autor:
EVANGELIDIS, IOANNIS (AUTHOR) ioannis.evangelidis@unibocconi.it, VAN OSSELAER, STIJN M. J. (AUTHOR) stijn.vanosselaer@cornell.edu
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Feb2018, Vol. 55 Issue 1, p1-13. 13p. 3 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Janiszewski, Chris1 (AUTHOR) chris.janiszewski@warrington.ufl.edu, van Osselaer, Stijn M. J.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Psychology (John Wiley & Sons, Inc. ). Jan2022, Vol. 32 Issue 1, p175-193. 19p.
Autor:
ZHENG, YANMEI1 yanmei.zheng@warrington.ufl.edu, VAN OSSELAER, STIJN M. J.2 smv64@cornell.edu, ALBA, JOSEPH W.3 joe.alba@warrington.ufl.edu
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Dec2016, Vol. 53 Issue 6, p1050-1064. 15p. 2 Diagrams, 4 Graphs.
Autor:
Janiszewski, Chris1 (AUTHOR) chris.janiszewski@warrington.ufl.edu, van Osselaer, Stijn M. J.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Psychology (John Wiley & Sons, Inc. ). Oct2021, Vol. 31 Issue 4, p633-646. 14p.