Zobrazeno 1 - 10
of 220
pro vyhledávání: '"VAN HOOF L."'
Autor:
van den Burg, S. W. K., Koch, S. J. I., Banach, J. L., Hoffmans, Y., van Hoof, L., Nauta, R. W., Jak, R. G., Makri, E., Wadsworth, E., Post, S., Kristensen, K.
Publikováno v:
Aquaculture International; Aug2024, Vol. 32 Issue 4, p3935-3956, 22p
Publikováno v:
In Ocean and Coastal Management 1 February 2020 184
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bourgeois, J., Cheremisin, D.V., Plets, G., Dvornikov, E.P., Ebel, A.V., Stichelbaut, B., van Hoof, L., Gheyle, W.
Publikováno v:
In Archaeology, Ethnology and Anthropology of Eurasia December 2014 42(4):106-119
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Conterno, M., Van Hoof, L.
This volume studies the interactions between rhetoric and historiography in Late Antiquity. Starting out from the fact that historians used rhetorical ways of writing whereas orators relied on historical material, it examines how late antique orators
Publikováno v:
Easterbrooks, S.R.; Dostal, H.M. (ed.), The Oxford handbook of deaf studies in literacy, pp. 111-125
Easterbrooks, S.R.; Dostal, H.M. (ed.), The Oxford handbook of deaf studies in literacy, 111-125. New York, NY : Oxford University Press
STARTPAGE=111;ENDPAGE=125;TITLE=Easterbrooks, S.R.; Dostal, H.M. (ed.), The Oxford handbook of deaf studies in literacy
Easterbrooks, S.R.; Dostal, H.M. (ed.), The Oxford handbook of deaf studies in literacy, 111-125. New York, NY : Oxford University Press
STARTPAGE=111;ENDPAGE=125;TITLE=Easterbrooks, S.R.; Dostal, H.M. (ed.), The Oxford handbook of deaf studies in literacy
Item does not contain fulltext The lexical quality hypothesis emphasizes the importance of the quantity and the quality of lexical knowledge for reading comprehension: children need to quickly and accurately access the meanings of the written words t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::28b4390061814bc8932a1b669a07228d
https://doi.org/10.1093/oxfordhb/9780197508268.013.9
https://doi.org/10.1093/oxfordhb/9780197508268.013.9