Zobrazeno 1 - 10
of 369
pro vyhledávání: '"VAN DOOREN, Wim"'
Autor:
Bekaert, Hans, Van Dooren, Wim, Van Winckel, Hans, Poessel, Markus, Thiering, Inge, Nicolini, Marco, Artioli, Enrico, Avgerinou, Despina, Balla, Eleana, De Cock, Mieke
In the context of the European Erasmus+ project Teaching ASTronomy at the Educational level (TASTE), we investigated the extent to which a learning module at school and a set of activities during a planetarium visit help students to gain insight in t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.19741
Publikováno v:
Physical Review Physics Education Research 16, 020135 (2020)
Young children, students, and adults may have alternative ideas about the motion of the Sun and stars as we observe them in the sky. However, a good understanding of this apparent motion is essential as a starting point to study more advanced astrono
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2011.11308
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q4 2022 61:106-116
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education, 2020 Sep 01. 35(3), 549-565.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48707324
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education, 2020 Sep 01. 35(3), 529-547.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48707323
Autor:
Wagner, David, Bakker, Arthur, Meaney, Tamsin, Mesa, Vilma, Prediger, Susanne, Van Dooren, Wim
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics, 2020 Jul 01. 104(3), 299-311.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45295054
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics, 2020 Jul 01. 104(3), 405-430.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45295060