Zobrazeno 1 - 10
of 160 004
pro vyhledávání: '"VALIDATION PROCESS"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Israel Journal of Health Policy Research, Vol 12, Iss 1, Pp 1-10 (2023)
Abstract Background The use of research tools developed and validated in one cultural and linguistic context to another often faces challenges. One major challenge is poor performance of the tool in the new context. This potentially impact the legiti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7308e2c1ecf14fcfb906dbf8a191b8a2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ilardo C; INOVIE LABOSUD laboratory (Inovie member), Montpellier, France., Lamarti C; UFR Sces Pharmaceutiques et Biologiques, Montpellier, France., Al Muhanna B; UFR Sces Pharmaceutiques et Biologiques, Montpellier, France., Bastelica M; INOVIE LABOSUD laboratory (Inovie member), Montpellier, France., Benaily N; INOVIE BIOFUTUR laboratory (Inovie member), Paris, France.
Publikováno v:
Scandinavian journal of clinical and laboratory investigation [Scand J Clin Lab Invest] 2024 Dec 19, pp. 1-8. Date of Electronic Publication: 2024 Dec 19.
Autor:
Elena Gabbi, Ilaria Ancillotti
Publikováno v:
Italian Journal of Educational Technology (2024)
In response to recent changes in the educational landscape, educators are increasingly expected to possess a diverse range of skills, knowledge and competences related to teaching with ICT. However, in the complex post-COVID scenario, it seems that t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/362fff831dad40c4a7e3cf13f570a87a