Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"V.S. Revathy"'
Autor:
V.S. Revathy, George Mathew
Publikováno v:
Journal of Threatened Taxa, Vol 6, Iss 14, Pp 6719-6722 (2014)
Investigations were made on the identity, biology and bionomics of the Common Mime Chilasa clytia Linnaeus. Morphological details of the external genitalia were found to be useful in segregating the two forms clytia and dissimilis belonging to this s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/84679be34ca9472ea3cab34f5eaf432c
Autor:
George Mathew, V.S. Revathy
Publikováno v:
International Journal of Zoological Research. 11:177-187
Autor:
George Mathew, V.S. Revathy
Publikováno v:
Journal of Threatened Taxa, Vol 6, Iss 14, Pp 6719-6722 (2014)
Investigations were made on the identity, biology and bionomics of the Common Mime Chilasa clytia Linnaeus. Morphological details of the external genitalia were found to be useful in segregating the two forms clytia and dissimilis belonging to this s
Publikováno v:
International Journal of Tropical Insect Science. 34:287-295
Focal species are valuable tools for evaluating management practices for biodiversity conservation. Butterfly gardening through the creation of appropriate habitats can be a primary conservation tool to increase species abundance and richness and gen
Publikováno v:
Bombay Natural History Society (BNHS). 111:236
Autor:
George Mathew, V.S. Revathy
Publikováno v:
International Journal of Agriculture, Environment and Biotechnology. 7:29
Seasonal abundance and diversity of butterfly population in the Butterfly Garden of KFRI at Peechi was examined. A total of 11,104 individuals belonging to 50 butterfly species from five families and 37 genera were recorded. Nymphalidae was the most
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.