Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"V.O. Damasceno"'
Publikováno v:
Motricidade, Vol 7, Iss 1, Pp 3-12 (2011)
The research examined the effects of different intensities and different rest intervals of strength training on the rating of perceived exertion (RPE) in young athletes. Participated in the study 23 young men, aged 17.06 ± .73 years, 68.01 ± 8.09 k
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c2cdfcee53ba4eb59bba5fa0e3debbe0
Autor:
M.L. Lacio, V.O. Damasceno, J.M. Vianna, J.R.P. Lima, V.M. Reis, J.P. Brito, J. Fernandes Filho
Publikováno v:
Motricidade, Vol 6, Iss 3, Pp 31-37 (2010)
The purpose of this study was to assess the precision of the 1-RM prediction equations proposed by Adams (1994), Baechle and Groves (2000), Brzycki (1993), Epley (1985), Lander (1985) and O’Conner et al. (1989) for strength assessment in fitness pr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5322db872ae94c42aeaa0c7472862674
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.