Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"V.M. Oliynyk"'
Publikováno v:
Marketing i Menedžment Innovacij, Vol 3, Iss 4, Pp 255-269 (2012)
In the article the authors form the authors vision of the category of budgetary potential on the basis of preliminary analysis of existing approaches to defining this category, and scientific-methodical bases of border region budgetary potential asse
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/04a3ac9aceba41b5bb3816e06ac829fd
Publikováno v:
Marketing i Menedžment Innovacij, Vol 3, Iss 2, Pp 120-130 (2012)
In the article the authors touch the problem of the contemporary state and effectiveness of innovative activity budgetary support in Ukraine. Scientifically-methodical bases of budgetary management quality estimation, which can be used for the manage
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e8762e85e1924741ab50b3bfa03962c0
Publikováno v:
Marketing i Menedžment Innovacij, Vol 3, Iss 1, Pp 140-147 (2012)
This article considers scientifically methodological approaches to the formation of the optimal portfolio. H.Markowitz and W.Sharpe models are considered, their comparative analysis is provided, indifference curves for these models are drawn. Analysi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a7bbf5de3c9c4277a12b5f687358fa69
Publikováno v:
2021 IEEE International Conference on Microwaves, Antennas, Communications and Electronic Systems (COMCAS).
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.