Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"V.D. Sonkin"'
Publikováno v:
Novye issledovania. 64:7-22
The paper presents the results of a study of more than 3.5 thousand teachers of kindergartens and three levels of school education using the method of questionnaire. The study was focused at teachers’ knowledge in the field of pedagogical physiolog
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Frank J Rühli, Elena Godina, P. Blaha, Christiane Scheffler, J.A.F. Tresguerres, S. van Buuren, Arnab Ghosh, Jesper L. Boldsen, L S Lieberman, Christian Aßmann, Cherie L. Geiger, Michael Hermanussen, G. F. De Stefano, V.D. Sonkin, M. Macintyre, Christof Meigen
Growth and body height have always been topics interesting to the public. In particular, the stupendous increase of some 15-19. cm in final adult height during the last 150 years in most European countries (the " secular trend" ), the concomitant cha
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d37bb71a4d3ce9ae773af724c9ee02da
https://www.zora.uzh.ch/id/eprint/35198/
https://www.zora.uzh.ch/id/eprint/35198/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.