Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"V. van der Wel"'
Publikováno v:
European Journal of Paediatric Neurology, 39, 25-29. W.B. Saunders Ltd
European Journal of Paediatric Neurology, 39, 25-29. W.B. Saunders
European journal of paediatric neurology : EJPN, 39, 25-29. W.B. Saunders Ltd
Stolwijk, N N, Brands, M M, Smit, L S, van der Wel, V, Hollak, C E M & van Karnebeek, C D 2022, ' A vitamin a day keeps the doctor away : The need for high quality pyridoxal-5′-phosphate ', European Journal of Paediatric Neurology, vol. 39, pp. 25-29 . https://doi.org/10.1016/j.ejpn.2022.04.011
European Journal of Paediatric Neurology, 39, 25-29. W.B. Saunders
European journal of paediatric neurology : EJPN, 39, 25-29. W.B. Saunders Ltd
Stolwijk, N N, Brands, M M, Smit, L S, van der Wel, V, Hollak, C E M & van Karnebeek, C D 2022, ' A vitamin a day keeps the doctor away : The need for high quality pyridoxal-5′-phosphate ', European Journal of Paediatric Neurology, vol. 39, pp. 25-29 . https://doi.org/10.1016/j.ejpn.2022.04.011
BackgroundA rare subset of vitamin B6 responsive seizure disorders does not respond to pyridoxine, and requires the active form of vitamin B6, pyridoxal-5′-phosphate (PLP), to maintain seizure control. Patients with PLP-responsive seizures are depe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.