Zobrazeno 1 - 10
of 182
pro vyhledávání: '"V. Voigt"'
Autor:
A. Newbold, F. C. Warren, R. S. Taylor, C. Hulme, S. Burnett, B. Aas, C. Botella, F. Burkhardt, T. Ehring, J. R. J. Fontaine, M. Frost, A. Garcia-Palacios, E. Greimel, C. Hoessle, A. Hovasapian, VEI Huyghe, J. Lochner, G. Molinari, R. Pekrun, B. Platt, T. Rosenkranz, K. R. Scherer, K. Schlegel, G. Schulte-Korne, C. Suso, V. Voigt, E. R. Watkins
Publikováno v:
BMC Psychiatry, Vol 20, Iss 1, Pp 1-18 (2020)
Abstract Background Promoting well-being and preventing poor mental health in young people is a major global priority. Building emotional competence (EC) skills via a mobile app may be an effective, scalable and acceptable way to do this. However, fe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3a37e213450c441285ee8f13b5d36eb8
Autor:
V. Voigt
Publikováno v:
Baltistica, Vol 13, Iss 2, Pp 374-382 (2011)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ce08cb7e59df42548507f88b48d1b91f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Das Gesundheitswesen.
Publikováno v:
Monatsschrift Kinderheilkunde. 169:507-514
Die UN-Kinderrechtskonvention (UN-KRK) spielt fur das Gesundheitswesen und speziell fur die Kindermedizin eine wichtige Rolle. Dennoch werden die Rechte kranker Kinder bei gesundheitspolitischen Entscheidungen in Deutschland bislang nicht adaquat ber
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
V. Voigt, C. Hoessle, Cristina Botella, Edward R. Watkins, Alexandra Newbold, Rod S Taylor, S. Burnett, Klaus R. Scherer, C. Suso, Thomas Ehring, Belinda Platt, Azucena García-Palacios, Johnny Fontaine, Fiona C Warren, Katja Schlegel, Mads Frost, F. Burkhardt, Tabea Rosenkranz, Arpine Hovasapian, Guadalupe Molinari, Gerd Schulte-Körne, Benjamin Aas, Claire Hulme, Veerle Huyghe, Reinhard Pekrun, Johanna Löchner, Ellen Greimel
Publikováno v:
Repositori Universitat Jaume I
Universitat Jaume I
Newbold, A.; Warren, F.C.; Taylor, R.S.; Hulme, C.; Burnett, S.; Aas, B.; Botella, C.; Burkhardt, F.; Ehring, T.; Fontaine, J.R.J.; Frost, M.; Garcia-Palacios, A.; Greimel, E.; Hoessle, C.; Hovasapian, A.; Huyghe, Vei; Lochner, J.; Molinari, G.; Pekrun, R.; Platt, B.; ... (2020). Promotion of mental health in young adults via mobile phone app: Study protocol of the ECoWeB (emotional competence for well-being in Young adults) cohort multiple randomised trials. BMC psychiatry, 20(458), pp. 1-18. BioMed Central 10.1186/s12888-020-02857-w
BMC PSYCHIATRY
BMC Psychiatry, Vol 20, Iss 1, Pp 1-18 (2020)
BMC Psychiatry
Universitat Jaume I
Newbold, A.; Warren, F.C.; Taylor, R.S.; Hulme, C.; Burnett, S.; Aas, B.; Botella, C.; Burkhardt, F.; Ehring, T.; Fontaine, J.R.J.; Frost, M.; Garcia-Palacios, A.; Greimel, E.; Hoessle, C.; Hovasapian, A.; Huyghe, Vei; Lochner, J.; Molinari, G.; Pekrun, R.; Platt, B.; ... (2020). Promotion of mental health in young adults via mobile phone app: Study protocol of the ECoWeB (emotional competence for well-being in Young adults) cohort multiple randomised trials. BMC psychiatry, 20(458), pp. 1-18. BioMed Central 10.1186/s12888-020-02857-w
BMC PSYCHIATRY
BMC Psychiatry, Vol 20, Iss 1, Pp 1-18 (2020)
BMC Psychiatry
Background Promoting well-being and preventing poor mental health in young people is a major global priority. Building emotional competence (EC) skills via a mobile app may be an effective, scalable and acceptable way to do this. However, few large-s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::228e759a38ab50af8f6020ee9935b91a
https://doi.org/10.1186/s12888-020-02857-w
https://doi.org/10.1186/s12888-020-02857-w
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.