Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"V. Viyanti"'
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, Vol 4, Iss 2 (2015)
This research aims to produce training program inquiry ability and in teaching science through inquiry approach (is called Program). This study used the methods of research and development. Program design began with a training needs analysis, conduct
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2861c9a4fc5443c2ad04c0e0a7136fd4
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1572:012033
Integrating active learning with traditional learning in the classroom can actually be done simply. However, teachers are still trying to find learning innovations so the learning process can be focused on each student. One of the learning models tha
Publikováno v:
Ideas for 21st Century Education ISBN: 9781315166575
The concept of physics can be understood not only in mathematical language but through a variety of representations. By understanding the concept, someone will be consistent in addressing the problems, even though they are presented in different repr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b77794aa3a6b4d1dbd5173f07d56d4a8
https://doi.org/10.1201/9781315166575-50
https://doi.org/10.1201/9781315166575-50
Publikováno v:
Ideas for 21st Century Education ISBN: 9781315166575
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::68c4b2564af39de7bfa37bb000b8ba0b
https://doi.org/10.1201/9781315166575-41
https://doi.org/10.1201/9781315166575-41
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 895:012043
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series; 2020, Vol. 1467 Issue 1, p1-1, 1p
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.