Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"V. Valentinavičius"'
Autor:
S. Jakutis, V. Valentinavičius
Publikováno v:
Psichologija, Vol 3 (2016)
Tobulinant mokyklinio kurso turinį ir metodus, naudojamus mokant fizikos, reikia toliau vystyti demonstracinį eksperimentą. Tikslinga atsisakyti ypatingo prietaisų schematiškumo. Jų konstrukcija tam tikru laipsniu privalo atitikti įrenginius,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/30071d6d10834ebea4efd08acaf88719
Autor:
V. Valentinavičius
Publikováno v:
Problemos, Vol 34 (2014)
Publikacijoje pristatoma anglų istoriko A. Toynbee‘io spekuliatyvinė istorijos filosofija ir jo civilizacijų teorija. Jis nagrinėjo civilizacijų atsiradimo, jų evoliucijos dėsningumus, savo samprotavimus grįsdamas plačiais lyginamaisiais s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/047a44946a63471ba8cc7304bf79ab48
Charge extraction by linearly increasing voltage (CELIV) is a powerful and widely used technique for studying charge transport physics, particularly in disordered systems such as organic semiconductors. In this article, we show that CELIV photocurren
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1f153f87d475492f879e4bc5b102e934
https://cronfa.swan.ac.uk/Record/cronfa38640
https://cronfa.swan.ac.uk/Record/cronfa38640
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
V. Valentinavičius, S. Jakutis
Publikováno v:
Psichologija. 3:45-53
When improving the content and methods of the school course used when teaching physics, it is necessary to develop demonstration experiment. It is expedient to abandon a special schematic illustration of devices. Their structure must meet the equipme
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.