Zobrazeno 1 - 10
of 132
pro vyhledávání: '"V. Reese"'
Autor:
Shawona C, Daniel, Alveta V, Reese, Deborah, Bowers, E Whitney, Pollio, Lynn M, Stover Nichols, Emily, Patton, Cori Cunningham, Johnson, Meg, Bruck, Maria R, Shirey
Publikováno v:
The Journal of Continuing Education in Nursing. 53:312-320
Registered nurses (RNs) are pivotal team members for improving the quality of care in communities; however, they are underutilized in primary care. Two schools of nursing in Alabama partnered to develop and implement a project to build a resilient pr
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alissa J. Mrazek, Michael D. Mrazek, Jordan V. Reese, Arianna C. Kirk, Lefeba J. Gougis, Alex M. Delegard, David J. Cynman, Casey M. Cherolini, Peter C. Carr, Jonathan W. Schooler
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 9, Iss 3, p 230 (2019)
Digital mindfulness-based interventions (d-MBIs) present an unprecedented opportunity to share mindfulness training at scale. However, the feasibility of digital mindfulness training for high schools remains unknown. Using a one-group pre−post desi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e04a8db7eb5a4950b6cb9fda1bd7e2b3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Research in Social and Administrative Pharmacy. 19:4
Autor:
Alexander P. Landry, Alissa J. Mrazek, Lefeba J. Gougis, Jonathan W. Schooler, Jonathan N. Cloughesy, David J. Cynman, Casey M. Cherolini, Jordan V. Reese, Michael D. Mrazek
Publikováno v:
Current Opinion in Psychology. 28:81-86
Digital mindfulness-based interventions (d-MBIs) present a promising path for the scalable dissemination of mindfulness instruction in the 21st century. Smartphone applications and web-based platforms can offer potential advantages over traditional f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.