Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"V. NaveenPrabhu"'
Autor:
V. Naveenprabhu, M. Suresh
Publikováno v:
Numerical Heat Transfer, Part A: Applications. 83:534-557
Publikováno v:
Surface Engineering ISBN: 9781003319375
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2c753e30a0ee66344bc7055175b6d955
https://doi.org/10.1201/9781003319375-7
https://doi.org/10.1201/9781003319375-7
Publikováno v:
Surface Engineering ISBN: 9781003319375
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::cac403530f535b9204f57dec58b7ef09
https://doi.org/10.1201/9781003319375-6
https://doi.org/10.1201/9781003319375-6
Autor:
M. Suresh, V. Naveenprabhu
Publikováno v:
Numerical Heat Transfer, Part A: Applications. 78:504-523
In the present work, a test facility has been set up to observe direct water–air interaction with and without a cellulose cooling pad. Volumetric heat and mass transfer coefficients have been intro...
Autor:
V. Naveenprabhu, R. Afsal Tharick, R. Arunkumar, F. Justin Dhiraviam, K. M. Gowtham, S. Gowtham
Publikováno v:
Indian Journal of Science and Technology. 12:1-5
Objective: Nowadays, the refrigeration system is commonly used in most places viz. bakery shops, hotels and other food processing industries, where food items are refrigerated to preserve and, subsequently heated before consumption. In order to elimi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
RENEWABLE ENERGY SOURCES AND TECHNOLOGIES.
The present heterogeneous combustion engine results in incomplete combustion and uneven heat distribution of the engine cylinder. This results in high NOx formation, CO and unburned hydrocarbon emissions (UHC). The emissions can only be improved by c
Publikováno v:
RENEWABLE ENERGY SOURCES AND TECHNOLOGIES.
The future of automobile internal combustion (IC) engine facing twin challenges due to emission norms and improving engine performance. Hence it is very important to identify some technique to reduce the emission level and also to improve the engine
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.