Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"V. Megan Kash"'
Autor:
Robert Gallop, Norma D. Chajon, V. Megan Kash-MacDonald, Samantha L. Matlin, Rachel M. Abenavoli, Karen Reivich, Steven M. Brunwasser, Jane E. Gillham, Martin E. P. Seligman, Tara M. Chaplin, Derek R. Freres
Publikováno v:
Journal of Clinical Child & Adolescent Psychology. 41:621-639
Depression is a common psychological problem in adolescence. Recent research suggests that group cognitive-behavioral interventions can reduce and prevent symptoms of depression in youth. Few studies have tested the effectiveness of such intervention
Publikováno v:
Psychiatric Rehabilitation Journal. 34:285-294
Objective This qualitative study was conducted as part of a larger randomized trial to examine barriers and facilitators to accessing and providing comprehensive primary health care for individuals with serious mental illnesses. We examined the persp
Publikováno v:
Handbook of Moral and Character Education ISBN: 9780203114896
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c4b012c2bed31450c7c0ed8c02a7bb7c
https://doi.org/10.4324/9780203114896.ch16
https://doi.org/10.4324/9780203114896.ch16
Publikováno v:
Journal of Psychopathology and Behavioral Assessment. 29:125-133
Two studies examined the hypothesis that recollections of parents’ child-rearing behaviors on the Parental Bonding Instrument (PBI: Parker, Tupling, & Brown, 1979) are influenced by current mood. Study 1 investigated the effects of sad versus neutr
Publikováno v:
Handbook of Moral and Character Education ISBN: 9780203931431
Aristotle’s words suggest that humans have long been interested in how best to manage their emotional and social lives. Most recognize that their emotional reactions to events have signi - cant impact on their social interactions and effectiveness.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::654043ea37f36e9987bd424000a50f43
https://doi.org/10.4324/9780203931431-21
https://doi.org/10.4324/9780203931431-21
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.