Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"V. Lamote"'
Publikováno v:
Aquatic Botany. 83:296-309
We investigated to what extent DNA-markers can assist species determination in the genus Typha. A set of AFLP markers was used to discriminate samples of the species Typha latifolia and Typha angustifolia collected in Flanders (North Belgium). The T.
Publikováno v:
Theoretical and Applied Genetics. 105:431-439
The nuclear genetic variation within and between four sessile ( Q. petraea) and six pedunculate ( Q. robur) autochthonous Flemish oak populations was investigated with AFLP markers. One sessile and one pedunculate oak population were additionally scr
Publikováno v:
Aquatic Botany. 73:19-31
We used amplified fragment length polymorphisms (AFLPs) to conduct a study of the genetic diversity of Flemish populations of Iris pseudacorus in two hydrologically isolated river basins. AFLP analysis using four primer combinations was carried out o
Publikováno v:
Euphytica. 123:159-164
Several genotypes of Lolium perenne (2n = 2x = 14) were screenedfor the production of 2n eggs. In each cross a diploid genotype, used asfemale parent, was pollinated with a tetraploid genotype. All interploidycrosses were made in isolation cages. Flo
Publikováno v:
Acta Horticulturae. :183-186
The genetic diversity within autochthonous and introduced populations of oaks (Quercus petraea and Quercus robur) is studied. The AFLP-technique is used to analyse approximately 1000 oaks and study the diversity present. Techniques of DNA extraction
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.