Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"V. Giansanti"'
Autor:
V. Giansanti, G. Santamaria, A. Torriglia, F. Aredia, A.I. Scovassi, G. Bottiroli, A.C. Croce
Publikováno v:
European Journal of Histochemistry, Vol 56, Iss 1, Pp e3-e3 (2012)
HMA (5-(N,N-hexamethylene)amiloride), which belongs to a family of novel amiloride derivatives, is one of the most effective inhibitors of Na+/H+ exchangers, while uneffective against Na+ channels and Na+/Ca2+ exchangers. In this study, we provided e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ea284cecea98455c9e8166a8456f9d76
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
27th Euromicro International Conference on Parallel, Distributed and Network-Based Processing (PDP), pp. 329–333, Pavia (Italy), 13-15/02/2019
info:cnr-pdr/source/autori:V. Giansanti, S. Beretta, D. Cesini, D. D'Agostino, and I. Merelli/congresso_nome:27th Euromicro International Conference on Parallel, Distributed and Network-Based Processing (PDP)/congresso_luogo:Pavia (Italy)/congresso_data:13-15%2F02%2F2019/anno:2019/pagina_da:329/pagina_a:333/intervallo_pagine:329–333
info:cnr-pdr/source/autori:V. Giansanti, S. Beretta, D. Cesini, D. D'Agostino, and I. Merelli/congresso_nome:27th Euromicro International Conference on Parallel, Distributed and Network-Based Processing (PDP)/congresso_luogo:Pavia (Italy)/congresso_data:13-15%2F02%2F2019/anno:2019/pagina_da:329/pagina_a:333/intervallo_pagine:329–333
In the last two decades deep learning has attracted a lot of attention internationally, solving problems in different application domains and achieving results beyond expectations. For example it has been applied in bioinformatics, game playing, imag
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=cnr_________::c626cd1e7ca071c3b2e6b729611c2915
https://publications.cnr.it/doc/399801
https://publications.cnr.it/doc/399801
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.