Zobrazeno 1 - 10
of 113
pro vyhledávání: '"V. AZIZI"'
Publikováno v:
International Journal of Industrial Engineering Computations, Vol 7, Iss 2, Pp 309-322 (2016)
Recently, learning effects have been studied as an interesting topic for scheduling problems, however, most researches have considered single or two-machine settings. Moreover, learning factor has been considered for job times instead of setup times
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e157ed30094145e88d2910d8927f9a36
Publikováno v:
Decision Science Letters, Vol 5, Iss 1, Pp 157-168 (2016)
In this paper, group scheduling problem in no-wait flexible flowshop is considered by considering two stages with group sequence-dependent setup times and random breakdown of the machines. Genetic algorithm and simulated annealing based heuristics ha
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a935e0b19c5841659e7099c1958be734
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Περιοδικό της Ελληνικής Κτηνιατρικής Εταιρείας; Τόμ. 72 Αρ. 3 (2021); 3075-3084
Journal of the Hellenic Veterinary Medical Society; Vol. 72 No. 3 (2021); 3075-3084
Journal of the Hellenic Veterinary Medical Society; Vol. 72 No. 3 (2021); 3075-3084
ΔΕΝ ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Pentylenetetrazole (PTZ) is a chemical substance which largely used for induction of seizure and epilepsy in the animal model, and it can also, disrupts free radicals balance and causes oxidative stre
Pentylenetetrazole (PTZ) is a chemical substance which largely used for induction of seizure and epilepsy in the animal model, and it can also, disrupts free radicals balance and causes oxidative stre
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.