Zobrazeno 1 - 10
of 287
pro vyhledávání: '"V Papalois"'
Publikováno v:
The Bulletin of the Royal College of Surgeons of England. 104:340-344
Introduction The National Health Service (NHS) has committed to reaching ‘net zero’ for greenhouse gas (GHG) production by 2040. Operating theatres produce high levels of GHG. Methods An online survey was conducted of Association of Surgeons of G
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Transplantation Proceedings. 50:1227-1235
Introduction Despite excellent outcomes of kidney paired donation (KPD), little is known about how a patient's frame (apply cognitive bias) or weight (attribute value) and concerns relating to risk, justice, and equity affect his or her decision-maki
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
V. Papalois, M. Theodosopoulou
Publikováno v:
European Journal of Education and Applied Psychology. :26-29
Narrative stories and testimonials from patient and healthcare professionals are a health literacy tool used to inform, engage and raise awareness. Stories focus on experienced reality and become relevant and engaging to audiences in different ways t