Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"V Mathew, Thomas"'
Autor:
Jose, Jisna, K Varughese, Jibin, Ali, Nemat, F. AlAsmari, Abdullah, Ansari, Mushtaq Ahmad, Patil, Sandip, V Mathew, Thomas
Publikováno v:
In Journal of the Indian Chemical Society October 2024 101(10)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jijamol, M.P., V. Mathew, Thomas
Publikováno v:
In Homogeneous Catalysts Development 2025:125-148
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
V. Mathew Thomas, Ghashang Majid, K. Tiwari Anjani, Vasumathi D., Javed Awan Ramsha, Iqbal Sarosh, Jalal Roudbaraki Seyyed, Pathak Kamla, Guillermo Bracamonte A., Abaszadeh Mehdi, Mukhtar Asma, Kumar Pahuja Sharvan, Urquiza Mauricio, Faheem Mohd., G. Moloney Mark, Mora Felipe, Diaz-Sana Erika, Yarahmadi Hossein, Philip Anil, Kanchana U. S., Kriplani Priyanka, Veer Karan, Siva Kumar A.P., K. Singh Vinay, Anilkumar Gopinathan, Rasheed Hina, Elizabeth J. Diana, Javed Awan Rabiya, Guevara Valentina, Sharma Pooja, Venkateswarlu Naik Midde
Publikováno v:
Letters in Organic Chemistry. 18:88-94
Silica-POCl2 was used as the promoter for the three-component reaction of ethyl/methyl 3-phenyl glycidate, aniline derivatives, and dimethyl carbonate, leads to the synthesis of methyl/ethyl 2-oxo-4-phenyl-3-aryloxazolidine-5-carboxylate derivatives.
Publikováno v:
Current Organic Chemistry. 24:1230-1262
The C-Se bond forming reactions are attractive synthetic strategies for biochemists and synthetic chemists alike for the synthesis of various molecules that are of biological, pharmaceutical and material interest. Therefore, the design and synthesis
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.