Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"V Hatisaru"'
Autor:
V Hatisaru
Publikováno v:
lnternational Electronic Journal of Elementary Education. 13:199-214
The current study examined pictorial and written descriptions of mathematics teaching and learning among a cohort of 120 students (aged 11 to 14 years) in three different lower secondary schools in Ankara, Turkey. A classroom environment with student
Autor:
V Hatisaru
Publikováno v:
Theorizing and Measuring Affect in Mathematics Teaching and Learning ISBN: 9783030505257
This article presents Turkish lower secondary school students’ (grades–8, aged 12–15) views about mathematicians and their work through examining their drawings on the Draw a Mathematician Test. A content analysis of 254 student drawings reveal
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2e2018c7ed31994118fce66826133adb
https://doi.org/10.1007/978-3-030-50526-4_9
https://doi.org/10.1007/978-3-030-50526-4_9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
V Hatisaru
Publikováno v:
Ankara Avrupa Calismalari Dergisi. 16:65-83
Erasmus+ is the programme of the European Union in the field of education, training, youth, and sport. It is implemented for the period 2014-2020. The programme is open to 33 countries in total, 28 European Union Member States and 5 other countries.
Autor:
V Hatisaru
Publikováno v:
LUMAT, Vol 7, Iss 2 (2019)
The present study examined lower secondary students’ images of mathematics, comprised of stated attitudes to and perceived needs for mathematics, and views about mathematicians and their work. A group of 1284 lower secondary students drew a picture
Autor:
V Hatisaru
Publikováno v:
European Journal of STEM Education. 6:02
This study investigated Turkish school students’ attitudes towards STEM disciplines and careers and explored determinants of students’ STEM career goals. In total, 117 lower secondary school students (aged 11 to 14) completed the STEM Semantic Su
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.