Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Véronique Regnier"'
Autor:
Marine Cécile Genton, Boris Chapoton, Sali Mohammed Dauda, Mathieu Oriol, Véronique Regnier Denois, Franck Chauvin
Publikováno v:
Health Literacy Research and Practice, Vol 7, Iss 3, Pp e144-e153 (2023)
Background: Health literacy is a critical health determinant. To implement initiatives aiming at improving health literacy among children, adapted measurement tools are needed. Objective: This study aimed to translate, adapt, and test the Health Lite
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f3d294c03c894a8f845f833eb1cce058
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 15, Iss 11, p e0242693 (2020)
ObjectiveFive French oncology institutions had participated in a funded study aiming at implementing an Evidence-Based Practice tool (PAM-13), which allowed nurses to measure the level of activation of the patient to support his or her own empowermen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3f1b8d45a5ef41538eebe3611f97de4e
Autor:
Julie Kalecinski, Anne-Laure Werlen, Marie-Thérèse Sene, Murielle Bertholet, Marlène Granottier, Khadija Moundir, Corélie Salque, Catherine Vazille, Christelle Brosse, Hélène Langlet, Véronique Regnier Denois, Pierre Fournel
Publikováno v:
Santé Publique. 34:481-506
Autor:
Genton, Marine Cécile, Chapoton, Boris, Dauda, Sali Mohammed, Oriol, Mathieu, Denois, Véronique Regnier, Chauvin, Franck
Publikováno v:
Health Literacy Research & Practice; 2023, Vol. 7 Issue 3, pe144-e153, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Marketing social et nudge ISBN: 9782376875482
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ba55b4eae6e948fc12b9804905c3fe16
https://doi.org/10.3917/ems.gallo.2022.01.0243
https://doi.org/10.3917/ems.gallo.2022.01.0243
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.