Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Vänskä, Annamari"'
Publikováno v:
Young Consumers, 2023, Vol. 24, Issue 4, pp. 485-499.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/YC-06-2022-1541
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vänskä, Annamari, Gurova, Olga
Publikováno v:
Vänskä, A & Gurova, O 2023, Understanding Fashion Scandals . 1st edn, Bloomsbury Visual Arts .
Vänskä, A & Gurova, O 2023, Understanding Fashion Scandals . 1st edn, Bloomsbury Academic .
Vänskä, A & Gurova, O 2023, Understanding Fashion Scandals . 1st edn, Bloomsbury Academic .
All publicity is good publicity? Perhaps not. In recent years global fashion brands, including Burberry, Dior, Dolce & Gabbana and Prada, have struggled to shake off costly scandals. Campaigns have been called out for cultural appropriation, racism,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::2dc4bd66fadfaf19ca2e98c32f279204
https://vbn.aau.dk/da/publications/1c54752b-6813-4e2a-aaf7-cf42ad4d1958
https://vbn.aau.dk/da/publications/1c54752b-6813-4e2a-aaf7-cf42ad4d1958
Autor:
Paasonen, Susanna, Vänskä, Annamari
Publikováno v:
SQS – Suomen Queer-tutkimuksen Seuran lehti
Karvojen arkisen kasvattamisen, trimmaamisen, poistamisen tai silleen jättämisen myötä sekä mukaudutaan sukupuolta, seksuaalisuutta ja haluttavuutta koskeviin normeihin että haastetaan niitä. Näin on erityisesti naisiksi merkittyjen ruumiiden
Autor:
Vänskä, Annamari, Mickelsson, Sini, Morozova, Daria, Härkönen, Heidi, Gurova, Olga, Pirjatanniemi, Elina
Publikováno v:
Critical Studies in Fashion & Beauty; Dec2023, Vol. 14 Issue 2, p261-283, 23p
Autor:
Paasonen, Susanna, Vänskä, Annamari
Publikováno v:
Sukupuolentutkimus-Genusforskning
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vänskä, Annamari
Publikováno v:
Young Consumers, 2014, Vol. 15, Issue 3, pp. 263-272.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/YC-10-2013-00400