Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Välisaari Jouni"'
Autor:
Nuora Piia, Välisaari Jouni
Publikováno v:
Chemistry Teacher International, Vol 2, Iss 1, Pp 1631-1636 (2019)
This study introduces the Kitchen Chemistry (KC) course and its influences on chemistry education as a whole. KC is considered to be a life-relevant learning environment that engages learners in science through the pursuit of personally relevant and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/701864729e224d4290ed681fec48d7af
Autor:
Välisaari, Jouni, Nuora, Piia
In this study, static visual displays of titration created by the university-level pre-service chemistry education students was investigated. The aim for the students was to learn the theory of titrations, using self-prepared cartoon strips with supp
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1222::bd30c53dfb3e47dfc62a05a3d357e3af
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202112206046
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202112206046
Autor:
Lehto, Vesa-Pekka, Tenho, Mikko, Vähä-Heikkilä, Kalle, Harjunen, Päivi, Päällysaho, Maarit, Välisaari, Jouni, Niemelä, Pentti, Järvinen, Kristiina
Publikováno v:
In Powder Technology 2006 167(2):85-93
Publikováno v:
University of Jyväskylä
Tässä tutkimuksessa selvitettiin oppilaiden näkemyksiä luonnontieteiden opettajan auktoriteetista, sen muodostumisesta ja kehittämisestä. Tutkimus pohjautuu fenomenologis-hermeneuttisen tutkimuksen piirteisiin. Oppilaiden (N = 25) näkemyksiä
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4bac9f7e9161e4a584e987a3bc208879
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201908233889
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201908233889
Autor:
Nuora, Piia, Välisaari, Jouni
The aim of this study was to investigate chemistry teacher students’ experiences of an experimental chemistry field course. A narrative approach was used because the aim was to obtain authentic reports. The study participants (N = 8) had all taken
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1222::042d60d787e90c117fcba3427110062b
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201712124649
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201712124649
Autor:
Nuora, Piia, Välisaari, Jouni
Publikováno v:
Chemistry Teacher International; 2020, Vol. 2 Issue 1, p1-10, 10p
Jyväskylän yliopistosta valmistuu aineenopettajia LUMA-aineissa kaikilta matemaattis-luonnontieteellisen tiedekunnan ainelaitoksilta, lisäksi tietotekniikan opettajia informaatioteknologian tiedekunnasta. Matemaattis-luonnontieteellisestä tiedeku
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1222::e3fa73d8b59403da9e155a76dcf6f89a
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201512144002
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201512144002
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.