Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"Väisänen, R. A."'
Autor:
Järvinen, O., Väisänen, R. A.
Publikováno v:
Oikos, 1977 Jan 01. 29(2), 225-228.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3543606
Autor:
Järvinen, O., Väisänen, R. A.
Publikováno v:
Oikos, 1975 Jan 01. 26(3), 316-322.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3543502
Autor:
Järvinen, O., Väisänen, R. A.
Publikováno v:
Oikos, 1976 Jan 01. 27(1), 34-39.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3543428
Autor:
Väisänen, R. (Roosa)
Tiivistelmä. Tämä kandidaatintutkielma on kuvaileva kirjallisuuskatsaus, jonka tavoitteena on tarkastella teoreettisesti kaksikielisen lapsen kielellisen identiteetin tukemista varhaiskasvatuksessa. Maahanmuutto ja monikieliset avioliitot luovat l
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::1d70bbd5bb55f2f42159832c45e43389
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202102251232
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202102251232
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rakhimberdiev E., Verkuil Y., Saveliev A., Väisänen R., Karagicheva J., Soloviev M., Tomkovich P., Piersma T.
Publikováno v:
SCOPUS13669516-2011-17-1-SID78650002235
Aim Over the last two decades, thousands of northward migrating ruffs (Philomachus pugnax) have disappeared from western European staging sites. These migratory ruffs were partly temperate breeding birds, but most individuals head towards the Eurasia
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::119d2fc2b5f8118d68f46ab4a2ba6d10
https://openrepository.ru/article?id=715647
https://openrepository.ru/article?id=715647
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Child Language Teaching & Therapy; Jun2009, Vol. 25 Issue 2, p235-249, 15p