Zobrazeno 1 - 10
of 176
pro vyhledávání: '"Vähäsantanen Katja"'
Autor:
Pantić, Nataša, Sarazin, Marc, Coppe, Thibault, Oral, Didem, Manninen, Eveliina, Silvennoinen, Kaisa, Lund, Anna, Päivi, Hökkä, Vähäsantanen, Katja, Li, Shupin
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education March 2024 139
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vähäsantanen, Katja1 katja.vahasantanen@hamk.fi, Nissinen, Kari2 kari.nissinen@jyu.fi, Paloniemi, Susanna3 susanna.paloniemi@jyu.fi, Ikävalko, Heini4 heini.ikavalko@aalto.fi, Hökkä, Päivi5 paivi.hokka@tuni.fi, Tarmo, Aleksi6 aleksi.tarmo@gmail.com
Publikováno v:
Tyoelaman Tutkimus. 2024, Vol. 22 Issue 1, p59-99. 41p.
Publikováno v:
Journal of Organizational Change Management, 2020, Vol. 33, Issue 7, pp. 1485-1498.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JOCM-01-2020-0024
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education March 2020 89
Publikováno v:
International journal for research in vocational education and training, 9, 2, 146-166
Context: This research was conducted in the context of Finnish vocational education and training (VET) teacher training. The teacher training was work-based, meaning that each teacher trainee was already working as an unqualified VET teacher. Workpla
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/81487
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education October 2019 85:235-248
Publikováno v:
Journal of Workplace Learning, 2019, Vol. 31, Issue 2, pp. 143-165.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JWL-07-2018-0086
Publikováno v:
Pedagogy, Culture & Society; Jun2024, Vol. 32 Issue 3, p699-719, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.