Zobrazeno 1 - 10
of 159
pro vyhledávání: '"Vásquez-Echeverría A"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ajzenman, Nicolas, Luna, Laura Becerra, Hernández-Agramonte, Juan Manuel, Lopez Boo, Florencia, Perez Alfaro, Marcelo, Vásquez-Echeverría, Alejandro, Mateo Diaz, Mercedes
Publikováno v:
In Journal of Development Economics November 2022 159
Role of parenting practices, mother’s personality and depressive symptoms in early child development
Autor:
Vásquez-Echeverría, Alejandro, Alvarez-Nuñez, Lucía, Gonzalez, Meliza, Loose, Tianna, Rudnitzky, Fanny
Publikováno v:
In Infant Behavior and Development May 2022 67
Autor:
Baena‐Morales, Salvador1,2 (AUTHOR) salvador.baena@ua.es, Vásquez‐Echeverría, Alejandro3 (AUTHOR), Gavilán‐Martín, Diego1 (AUTHOR) diego.gavilan@ua.es, González‐Villora, Sixto4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Sustainable Development. Oct2024, Vol. 32 Issue 5, p5692-5704. 13p.
Publikováno v:
In Behavioural Brain Research 16 September 2019 370
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Psicologia: Reflexão e Crítica, Vol 32, Iss 1, Pp 1-8 (2019)
Abstract Episodic foresight (EF) refers to the ability to anticipate future states of the self. Despite almost two decades of research, no studies explored how family context variables relate to the development of this ability. The objectives of this
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/caf3041b90cb416e871df44f50c98e47
Autor:
Diego Cuevasanta, Karina Curione, Victor E. C. Ortuño, Florencia Sandin, Martina Burghi, Alejandro Vásquez-Echeverría
Publikováno v:
Revista Argentina de Ciencias del Comportamiento. 15:130-144
Se presenta la validación al español de la Scale of intrinsic versus extrinsic orientation in the classroom adaptada para escolares uruguayos. Participaron del estudio 912 niños (52.4% niñas y 47.6% varones), con un promedio de edad de 10.19 año
Autor:
Loose, Tianna1 (AUTHOR) loose.tianna@gmail.com, Vásquez-Echeverría, Alejandro1 (AUTHOR)
Publikováno v:
European Journal of Developmental Psychology. Jul2022, Vol. 19 Issue 4, p566-584. 19p.