Zobrazeno 1 - 10
of 155
pro vyhledávání: '"V, McGovern"'
Publikováno v:
Frontiers in Marine Science, Vol 6 (2019)
Riverine nutrient loading from agriculture is one of the most prominent pressures in the second cycle of river basin management planning for the European Union (EU) Water Framework Directive (WFD). Better farmyard nutrient management planning is the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/74fda798fcff4c5dacca3ae66d72d940
Publikováno v:
International Journal of Chronic Obstructive Pulmonary Disease. 14:391-401
While single-inhaler triple therapy (SITT) devices were not available when the Global Initiative for Chronic Obstructive Lung Disease strategy and National Institute for Health and Care Excellence guidelines were developed, two devices are now availa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
A. Burghes, A. Blatnik, C. Ruhno, V. McGovern, T. Le, V. Pessino, S. Driscoll, C. Iyer, K. Corlett, S. Likhite, B. Kaspar, S. Pfaff, U. Fischer
Publikováno v:
Neuromuscular Disorders. 30:S99
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thomas V. McGovern
Publikováno v:
PsycCRITIQUES. 62
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thomas V. McGovern
Publikováno v:
Teaching of Psychology. 40:346-357
I summarize multidisciplinary paradigms and best practices’ recommendations for professional learning by higher education faculty members. This review leads to an innovative narrative model for academic life that synthesizes current personality and
Autor:
Thomas V. McGovern
Publikováno v:
The Journal of Positive Psychology. 6:446-450
For this special issue about teaching Positive Psychology, I show how the virtues and character strengths are at the heart of an interdisciplinary faculty development program. They can be pragmatic responses to the critical incidents encountered duri
Publikováno v:
Teaching of Psychology. 35:278-285
We describe a model for new and senior faculty members, integrating a behavioral approach to enhancing teaching skills with research from the field of positive psychology on virtues and character strengths. The Teacher Behaviors Checklist (Keeley, Sm