Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"Ustun, Ahmet"'
Autor:
Zhang, Qizhen, Gritsch, Nikolas, Gnaneshwar, Dwaraknath, Guo, Simon, Cairuz, David, Venkitesh, Bharat, Foerster, Jakob, Blunsom, Phil, Ruder, Sebastian, Ustun, Ahmet, Locatelli, Acyr
The Mixture of Experts (MoE) framework has become a popular architecture for large language models due to its superior performance over dense models. However, training MoEs from scratch in a large-scale regime is prohibitively expensive. Existing met
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2408.08274
Autor:
Ustun, Ahmet Berk, Karaoglan-Yilmaz, Fatma Gizem, Yilmaz, Ramazan, Ceylan, Mehmet, Uzun, Orhan
Publikováno v:
Education & Information Technologies; 2024, Vol. 29 Issue 9, p11533-11554, 22p
Publikováno v:
Journal of Rational-Emotive & Cognitive-Behavior Therapy; Jun2024, Vol. 42 Issue 2, p305-321, 17p
Publikováno v:
Interactive Learning Environments; Apr2024, Vol. 32 Issue 2, p447-462, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ustun, Ahmet Berk1 (AUTHOR) ustun.ab@gmail.com, Simsek, Erdi1 (AUTHOR), Karaoglan-Yilmaz, Fatma Gizem1 (AUTHOR), Yilmaz, Ramazan1 (AUTHOR)
Publikováno v:
TechTrends: Linking Research & Practice to Improve Learning. Sep2022, Vol. 66 Issue 5, p798-809. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
USTUN, Ahmet Berk
The use of virtual reality (VR) technology in higher education has been increasing day by day due to the benefits it provides. Various technological devices are used for VR, with mobile-based VR glasses and VR headsets being the most frequently used
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0aaaaefd1ce73e38bd0aec5626274de4