Zobrazeno 1 - 10
of 208
pro vyhledávání: '"Usta U"'
Autor:
Iskandar K, Bou Raad E, Hallit S, Chamoun N, Usta U, Akiki Y, Karaoui LR, Salameh P, Zeenny RM.
Publikováno v:
Pharmacy Practice, Vol 16, Iss 2, Pp 1159-1159 (2018)
Background: Continuing education (CE) is an international tool that requires lifelong active participation in learning activities allowing the pharmacist to stay a major player among others. In 2014 the CE program was introduced to the pharmacists li
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2a3d1de24c24409d9c97a9d51b7d1585
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Gastrointestinal Cancer; Dec2019, Vol. 50 Issue 4, p1029-1033, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kocak, Z., Saynak, M., Uygun, K., Yoruk, Y., Alaattin Ozen, Sut, N., Altiay, G., Caloglu, M., Karamustafaoglu, A., Usta, U., Karagol, H., Hatipoglu, O. N.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Aims and background In late 2001 at our institution, we started offering induction radiochemotherapy as a treatment option for superior sulcus tumors. Our aim was to evaluate treatment choices and outcome in this patient group treated over the past 7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.