Zobrazeno 1 - 10
of 107
pro vyhledávání: '"Uslay, Can"'
Autor:
Uslay, Can
The price variable is among the most powerful instruments in the arsenal of the executives to achieve entry deterrence objectives. There are two main pricing strategies that firms may use to defend against a competitive market entry. The first of the
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1853/10578
Autor:
Sheth, Jagdish N., Uslay, Can
Publikováno v:
In Journal of Business Research November 2023 166
Autor:
Alqahtani, Nasser, Uslay, Can
Publikováno v:
Journal of Research in Marketing and Entrepreneurship, 2022, Vol. 24, Issue 2, pp. 405-419.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRME-11-2021-0151
Autor:
Alqahtani, Nasser1 (AUTHOR), Uslay, Can2 (AUTHOR) can.uslay@business.rutgers.edu, Yeniyurt, Sengun2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Small Business Management. Nov/Dec2024, Vol. 62 Issue 6, p2741-2778. 38p.
Publikováno v:
Journal of the International Council for Small Business; Jul2024, Vol. 5 Issue 3, p216-231, 16p
Autor:
Alqahtani, Nasser, Uslay, Can
Publikováno v:
In Journal of Business Research May 2020 113:62-71
Publikováno v:
Marketing Letters. Jun2023, Vol. 34 Issue 2, p205-222. 18p. 1 Diagram, 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In International Business Review December 2018 27(6):1105-1115
Autor:
Malhotra, Naresh K., Uslay, Can
Publikováno v:
Journal of Business Strategy, 2018, Vol. 39, Issue 5, pp. 14-21.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JBS-03-2018-0038