Zobrazeno 1 - 10
of 73
pro vyhledávání: '"Ushakov V. L."'
Publikováno v:
Psychology in Russia: State of Art, Vol 10, Iss 3, Pp 7-27 (2017)
Background. Ideas about relationships between “I”, egocentric spatial orientation and the sense of bodily “Self ” date back to work by classics of philosophy and psychology. Cognitive neuroscience has provided knowledge about brain areas invo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9554d9935f20404bb99a81cf440fb1d2
Autor:
Sedov A. S., Popov V.A., Filyushkina V.I., Semenova U.N., Orlov V.A., Velichkovsky B. M., Ushakov V. L.
Publikováno v:
Psychology in Russia: State of Art, Vol 10, Iss 3, Pp 206-217 (2017)
Background. Concepts of movement and action are not completely synonymous, but what distinguishes one from the other? Movement may be defined as stimulus- driven motor acts, while action implies realization of a specific motor goal, essential for cog
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1d2f9841aa8148a2bb9225ff10c76a77
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Enyagina, I. M., Polyakov, A. N., Kartashov, S. I., Ushakov, V. L., Milyaev, E. V., Baranova, A. I.
Publikováno v:
Physics of Particles & Nuclei Letters; Dec2023, Vol. 20 Issue 6, p1438-1445, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.