Zobrazeno 1 - 10
of 167
pro vyhledávání: '"User state"'
Publikováno v:
Computers in Human Behavior Reports, Vol 13, Iss , Pp 100364- (2024)
Affect-adaptive systems (AAS) monitor the emotional user state, analyze it concerning the current context and apply appropriate adaptation strategies when necessary to support the user. In safety-critical work environments, human-machine systems aim
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/19cb935c25d54f04a7608f78af8b66a8
Publikováno v:
Frontiers in Computer Science, Vol 6 (2024)
Virtual agents (computer-graphics-based agents) have been developed for many purposes such as supporting the social life, mental care, education, and entertainment of both young and old people individuals. Promoting affective communication between yo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/163be15a91f34031b390cf85ab9ba46f
Autor:
Mizuki Takeda, Kaiji Sato, Yasuhisa Hirata, Takahiro Katayama, Yasuhide Mizuta, Atsushi Koujina
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 9, Pp 152677-152687 (2021)
With the aging of the population and the consequent severe shortage of caregivers, the demand for care robots to assist the elderly is increasing. However, care robots have yet to be widely adopted owing to cost constraints and anxiety issues due to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/826705640fff436c843abbe4943125d9
Publikováno v:
Frontiers in Artificial Intelligence, Vol 5 (2022)
Affect-adaptive tutoring systems detect the current emotional state of the learner and are capable of adequately responding by adapting the learning experience. Adaptations could be employed to manipulate the emotional state in a direction favorable
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/23677ec1555346cf9cbfe411753a0c4f
Publikováno v:
Future Internet, Vol 14, Iss 12, p 359 (2022)
The study examines the cumulative impact of factors that affect usability testing for user-centered web design, namely the so-called ‘contextual fidelity model’ factors that include product properties, task features, user traits, and environment/
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/432c6282b0ca44e9a4764f49bccc262b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.