Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"User motivations"'
Autor:
Lennart Ante
Publikováno v:
Digital Business, Vol 4, Iss 2, Pp 100091- (2024)
We investigate the motivations behind non-fungible token (NFT) ownership. Utilizing survey data from NFT owners, we identify four distinct groups based on their primary motivations: (1) Utilizers, who emphasize functional uses; (2) Socializers, motiv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/815b17486d8f4b68a2b2b9b548b5f5d4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Trying to understand social media users and usage : The forgotten features of social media platforms
Autor:
Katrin Weller
Publikováno v:
Online Information Review, 2016, Vol. 40, Issue 2, pp. 256-264.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/OIR-09-2015-0299
Autor:
Sifford, Kaitlyn
Using Mehrabian and Russell's stimulus (S) - organism (O) - response (R) model, this study examined consumer motivations to consume user-generated content (UGC) and sponsored video content on social media during the COVID-19 pandemic. The study also
Externí odkaz:
https://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc2048688/
Publikováno v:
Acta Politica. 57:235-253
This study investigates antecedents and consequences of incidental and intentional exposure behavior to political information on social media. Based on the Social Media Political Participation Model (SMPPM), we investigated how political and non-poli
Publikováno v:
Journal of Management Information Systems, 2008 Jul 01. 25(1), 267-299.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40398933