Zobrazeno 1 - 10
of 3 619
pro vyhledávání: '"User motivations"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kim, Dongmi1 (AUTHOR), Kim, Sunmi1 (AUTHOR) kchris@hanmail.net, Kim, Sungtae1 (AUTHOR), Lee, Brandon Hwansun1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Computer Information Systems. Dec2024, p1-16. 16p. 2 Illustrations, 7 Charts.
Publikováno v:
New Marketing Research Journal. Spring2024, Vol. 14 Issue 1, p1-20. 23p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Multimedia and creativity software products are being used to edit and control various elements of creative media practices. These days, the technical affordances of mobile multimedia devices and the advent of high-speed 5G internet access mean that
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2007.08948
Autor:
BAUMGARTNER, NORA, KELLERER, FRANZISKA, RUPPERT, MANUEL, HIRSCH, SEBASTIAN, MANG, STEFAN, FICHTNER, WOLF
Publikováno v:
In Transportation Research Part D December 2022 113
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Emerging Trends in Marketing and Management, Vol I, Iss 3, Pp 37-44 (2023)
This research paper aims to investigate the underlying motivations that drive the usage of augmented reality (AR) filters on social media platforms. The study addresses a significant gap in the current academic literature, which lacks comprehensive i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3bea701889b94db5be45299241823d1a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.