Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"User Generated Learning"'
Publikováno v:
Journal of Learning Development in Higher Education, Iss 2 (2010)
This paper explores the role that notemaking strategies can play as part of an emancipatory pedagogy designed to empower students. We will argue that being taught active notemaking is fundamental in enabling students to use information with confidenc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a4e196fa0c70444bbbfaa1cf8a789c47
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Instructional Technology and Learning Sciences Faculty Publications
Wearable activity tracking devices associated with the Quantified Self movement have potential benefit for educational settings because they produce authentic and granular data about activities and experiences already familiar to youth. This article
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1459::2eba4394b4713f4c1466934d7c04b5fa
https://digitalcommons.usu.edu/itls_facpub/622
https://digitalcommons.usu.edu/itls_facpub/622
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Learning Development in Higher Education, Iss 2 (2010)
This paper explores the role that notemaking strategies can play as part of an emancipatory pedagogy designed to empower students. We will argue that being taught active notemaking is fundamental in enabling students to use information with confidenc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.