Zobrazeno 1 - 10
of 144
pro vyhledávání: '"User Experience Research"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Letonica. (47):12-51
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1077288
Autor:
Meg McMahon
Publikováno v:
Weave: Journal of Library User Experience, Vol 5, Iss 2 (2022)
None
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/96c5a10e1461449f91576b8723b77fba
Autor:
Kamarin Merritt, Shichao Zhao
Publikováno v:
Journal of Open Innovation: Technology, Market and Complexity, Vol 8, Iss 2, Pp 71- (2022)
ABSTRACT: As e-commerce continues to grow on a rapid scale, the rise of new technological innovations has come about, such as that of live stream commerce, which has risen rapidly throughout China through the successful case of Taobao Live. Therefore
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9de4fbd630744865a7bf700c36936957
Publikováno v:
Library Management, 2018, Vol. 40, Issue 1/2, pp. 88-97.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/LM-10-2017-0107
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Roos Morales, Carla
With the increasing demand for usability, it is crucial for organizations to understand their users’ needs and align their products to a more user-centered approach. However, due to increasing demands for usability, many companies may find it diffi
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-211402
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 10, Iss 4, p 113 (2020)
Metacognition is a construct that is noteworthy for its relationship with the prediction and enhancement of student performance. It is of interest in education, as well as in the field of cognitive psychology, because it contributes to competencies,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/863ad582a2e245dc84b435dc874661f0